Ca și modelul precedent, anvelopa de iarna Continental studless ContiVikingContact 6 are o bandă de rulare similare. Acesta ar trebui să ia în considerare bara de foarte mare, care a fost stabilit de predecesorul cu un număr de serie 5 în titlu. Cu toate acestea, a fost posibil să se creeze o anvelopă de iarnă cu o capacitate mai mare pentru drumuri de iarnă. Totodată, trebuie precizat elasticitatea excelenta a acestui nou produs. Astăzi, cele mai multe anvelope de iarnă moderne sunt aranjate lamele. Aceste elemente de rulare în contact cu suprafața carosabilului dezvăluite, formându-se astfel o multitudine de muchii suplimentare de tracțiune, combinate lamelele într-un singur sistem. Acest lucru a fost realizat prin intermediul unor racorduri speciale, care sunt la o forță accelerare semnificativă pentru a preveni închiderea lamelelor. Această caracteristică de design oferă anvelope de stabilitate și frânare performanța pe drumurile acoperite cu zăpadă.
Sleshplening excelent de rezistență. Spre deosebire de anvelopele de vară, sistemul de drenaj de omologii de iarnă trebuie să se ocupe cu provocarea din zona de contact, nu numai apa, dar și o mase mult mai grele de zăpadă. Specialiștii companiei au reușit să rezolve această provocare prin aplicarea unui număr original de progresele tehnologice. Cea mai mare parte a caneluri dispuse la un unghi considerabil împotriva direcției de mișcare. În combinație cu cantitatea lor și volumul intern relativ mare a anvelopei se permite pentru a obține rapid de a scăpa nu numai apa, ci de asemenea pe noroi și zăpadă topirea zăpezii, asigurându-se astfel o durabilitate excelentă ca acvaplanare, și mai ales sleshplening nou.
Principalele caracteristici ale Continental ContiVikingContact 6 • Design asimetric al benzii de rulare de model direcțional optimizat pentru deplasarea în siguranță a oricărui drum de iarnă; • separarea benzii de rulare pe trei zone funcționale atașate la flexibilitatea excelent anvelopei; • set de lame legate între ele cu jumperi speciale, de patch-uri de contact oferă nenumărate margini suplimentare prindere, numărul de care nu se schimbă chiar și cu accelerații laterale și longitudinale semnificative; • blocuri benzii de rulare duble în partea centrală îmbunătățește caracteristicile de tracțiune pe zăpadă și de manipulare pe trotuar uscat; • zone de construcții de umăr întărite sporește stabilitatea autovehiculului atunci când vireaza; • sistemul de drenaj ofera o performanta superioara atât pe drumuri ude și zăpadă, oferind anvelopei durabilității excelent ca acvaplanare și sleshplenningu.
Performanta anvelopei
ContiVikingContact 6
Zăpadă Gheață Franare (pe uscat) Franare (pe umed) Comfort în conducere Viteză Acvaplanare Durabil impotriva uzului
Total: 4.6 / 5
Dimensiuni de pneuri ContiVikingContact 6:
Modern benzii de rulare asimetric.
Face tema "asimetric" cu câteva decenii în urmă, gigantul german de anvelope de astăzi ocupă o poziție de lider în această chestiune. Acest model este o confirmare în plus a acestui de conducere, la echipat cu un model asimetric al benzii de rulare direcțional care asigură o eficiență excelentă pe drumuri de iarnă alunecoase. O trăsătură caracteristică de design este o separare clară în trei domenii principale, fiecare dintre care îndeplinește un număr strict limitat de sarcini. Datorită acestui fapt, anvelopa arată versatilitatea remarcabila ca de înaltă eficiență în timpul de accelerare și decelerare, de manipulare identifice și un nivel de confort frumos. Blocuri duble benzilor de rulare Cu toate acestea, nimic din toate acestea linia de autobuz diferă atât de multe inovații fiind de a șasea generație. O astfel de inovație a fost blocurile benzii de rulare, situate în partea centrală. Ele se disting prin mărimea masiva și dublu de construcție. Acest lucru permite blocurilor cu accelerație laterală semnificativ să se bazeze unul pe celălalt, asigurând astfel întreaga partea centrală a benzii de rulare rezistenta ridicata la tulpina dinamic. În practică, rezultatul acestei soluții tehnice, a devenit o aderență excelentă, precizie și viteză de răspuns atunci când rotiți volanul, atunci când de conducere pe curățată de zăpadă și gheață asfaltu.